منو

شرایط و روش‌های ارسال

لازم است در شرایط کنونی که همیشه در حال تغییر است شما را با رویه ارسال و تحویل سفارش توسط مجموعه آلتین کالا آشنا کنیم:

چرا به سایت آلتین کالا اعتماد کنم؟

این مجموعه برای افزایش اعتماد مشتریان گرامی اقدام به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی کرده است. شما می توانید در این لینک بیشتر با نماد اعتماد الکترونیکی آشنا شوید.

1. ارسال کالا توسط پست با پرداخت درب منزل

از آنجایی که کلاهبرداران در فضای مجازی، از اعتماد مشتری ها سو استفاده کرده اند، بسیاری از مردم به پرداخت آنلاین هزینه سفارش های خود اعتماد ندارند و فروشگاهی را انتخاب میکنند که پرداخت درب منزل نیز داشته باشد. از این رو، برای جذب این دسته از مشتریان، میتوانید طی بستن قراردادی با شرکت پست، این امکان را برای آنها فراهم کنید.

نحوه قرار داد با پست برای فروشگاه های اینترنتی یک ساله خواهد بود و دوبار در هفته، پول از طریق پست به حساب مدیر فروشگاه واریز میشود. با این سیستم شما کالا را به مامور پست تحویل داده و پس از آنکه به دست مشتری رسید، هزینه توسط مامور پست دریافت میشود و در نهایت به حساب فرستنده واریز میشود.

پست با خدماتی مانند پست پیشتاز، پست سفارشی و پیک موتوری، کالا به مشتریان فروشگاه اینترنتی میرساند. اطلاعات بیشتر در زمینه ارسال سفارش ها با پست و قرار داد با اداره پست را در محتوا ” شرکت های پستی برای فروشگاه اینترنتی” مطالعه کنید.

 

2. ارسال توسط شرکت پست

این روش یکی از قدیمی ترین روش های ارسال کالا میباشد. ارسال پستی به صورت پیشتاز، عموما برای اشیای قیمتی و یا آسیب پذیر استفاده میشود. در این نوع ارسال، متناسب با وزن کالا هزینه پستی محاسبه میشود. در نحوه ارسال محصولات فروشگاه اینترنتی با پست، مشتریان هزینه را قبلا به صورت آنلاین پرداخت کرده اند.

مدت زمانی که کالا به دست مشتری میرسد، در مراکز استان ها ظرف 24 ساعت است و در سایر شهرستان ها، اصولا 3 روز کاری میباشد. برای ارسال کالا به این روش، نیازی به بستن قرارداد با پست نیست.

 

فیلتر بر اساس شهر محصول
آلتین کالا | فروشگاه کالای خواب و حمام
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

آلتین کالا | فروشگاه کالای خواب و حمام