افتتاح شعبه دوم فروشگاه آلتین کالا در حکیم نظامی اصفهان

altinadmin 1402/10/24

فروشگاه آلتین کالا

آلتین کالا، با سابقه موفق در ارائه کالای خواب و حمام و خدمات با کیفیت، تصمیم به گسترش فعالیت‌های خود در اصفهان گرفته و شعبه دوم خود را در خیابان حکیم نظامی افتتاح نموده است. این فروشگاه با مساحت فروشگاهی بزرگ، طراحی مدرن و دسته‌بندی منحصر به فرد محصولات، توانسته است توجه مشتریان را به خود جلب کند. ما در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات و محصولات متنوع و با کیفیت بالا در زمینه کالای خواب (انواع تشک، ملحفه، پتو و حوله) مشتریان را به انتخاب بهترین محصولات با قیمت مناسب تشویق نمائیم.

فروشگاه آلتین کالا

 

 

با افتتاح شعبه دوم فروشگاه آلتین کالا، امکان دسترسی آسانتر به محصولات و خدمات این فروشگاه میسر شده است و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با لذت و راحتی از تجربه خرید، لحظات خوبی را سپری کنند. ما با افتخار محصولات با کیفیت در کسب رضایت مشتریان عزیزمان به ارمغان می‌آوریم و تلاش داریم تا خرید شما را به یک تجربه لذت‌بخش و متفاوت تبدیل کنیم.

 

با ما تماس بگیرید


 031-32369614

 

 

 

 

 

فروشگاه آلتین کالا

فروشگاه آلتین کالا با تیم فروش مجرب و متعهد، به ارائه مشاوره فنی و اطلاعات کامل در مورد محصولات مختلف می‌پردازد.


 031-32369614

 

فروشگاه اینترنتی آلتین کالا، مرکز فروش کالای خواب و حمام

فروشگاه آلتین کالا

از همان ابتدا فروش اینترنتی را در دستور کار خود قرار دادیم تا بتوانیم محصولات باکیفیت و متنوع را به همه هم وطنان عزیزمان عرضه کنیم. و به لطف و یاری پرودگار و پشتکار موفق شدیم رضایت مشتریان عزیزمان را کسب نماییم. این مجموعه در حال حاضر به عنوان نمایندگی مرکزی شرکت خوشخواب و همچنین نمایندگی مرکزی شرکت حوله پود ایران در حال فعالیت می باشد. همه تلاش ما، جلب رضایت مشتریان و ارائه ی با کیفیت ترین کالا ها می باشد.

تجربه، اصالت و کیفیت اساس کار ماست


 

فروشگاه آلتین کالا در اصفهان با هدف موفقیت و رشد بیشتر و پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان خود، آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. منتظر شما هستیم.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.